Bloggen, Youtube & eindexamenjaar | My life; What’s happening? #6

‘Als ik eenmaal in vwo 6 kom, ga ik slagen ook.’ Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik dit in de eerste klas zei, maar het is alweer bijna vijf jaar geleden! Ik vind het nog steeds een beetje raar, maar het is dan eindelijk zo ver: ik zit in mijn laatste jaar. Natuurlijk hoop ik dat ik dit jaar ga slagen en daar ga ik ook weer hard voor werken dit jaar. Ik heb dit jaar iedere week een se van een bepaald vak, dat betekent dat ik iedere week alleen dit se heb en verder geen toetsen en repetities meer heb. Natuurlijk heb ik wel gewoon normaal huiswerk en moet ik voor deze se’s wel goed leren, maar ik ben blij dat ik me nu gewoon op een se kan focussen en daarbij gelukkig geen repetities en toetsen meer heb.

Net als ieder jaar zal ik het ook dit jaar weer erg druk krijgen met school, maar iets waar ik zeker weten mee door wil gaan is bloggen. Misschien is het je al opgevallen, maar de laatste paar weken blog ik met een bepaalde regelmaat. Omdat het vakantie is heb ik weer meer tijd gehad om aan mijn blog te werken en hierbij heb ik ook een soort planning bedacht. Ik ga proberen om me aan deze planning vast te houden het komende schooljaar. De afgelopen weken heb ik namelijk geprobeerd om iedere donderdag en zondag een artikel online te krijgen. Soms lukte het me bijvoorbeeld niet om het echt op die dag online te krijgen, maar vervolgens heb ik dit artikel dan op een andere dag alsnog online gezet. Zo komen er iedere week twee artikelen online en weet ik precies wat ik nog moet doen.
Misschien is het jullie ook al opgevallen dat er ook weer meer filmpjes online komen. Ik vind het altijd zo leuk om een filmpje op te nemen en in elkaar te zetten en nu had ik er weer tijd voor! Ik neem eigenlijk bijna altijd haartutorials op in de vorm van een filmpje omdat ik dit het makkelijkste vind, maar misschien plaats ik binnenkort wel weer eens iets anders online. Ik hoop in ieder geval dat ik ook tijdens school af en toe een filmpje op kan nemen want ik vind het echt leuk om te doen, net als bloggen.

Doordat ik nu met wat meer regelmaat blog merk ik ook dat er meer bezoekers komen en meer comments! Dat is echt het allerleukste aan bloggen, dat je ook leuke reacties krijgt op de artikelen die je schrijft. Ook al is het maar een korte comment, ik vind het allemaal erg leuk om te lezen.

Op de dag dat ik dit nu schrijf is het maandag (25 augustus) en waarschijnlijk komt deze post pas later online en zit ik alweer op school. Maar op de dag dat ik dit nu schrijf ga ik proberen om nog wat artikelen te schrijven en in te plannen, zodat ik voorlopig in ieder geval vooruit kan. En hopelijk lukt het me dan om mijn blogplanning aan te houden!

 

3 gedachtes over “Bloggen, Youtube & eindexamenjaar | My life; What’s happening? #6

    • Nee, ik heb eigenlijk nog niet echt een idee van wat ik hierna wil doen. Iets in de richting van de zorg of geneeskunde, maar dat lijkt me wel een erg moeilijke studie en ook lastig om toegelaten te worden door de lotingen!

Geef een reactie

