Favoriete series | Lifestyle

Ik hou ervan om te lezen en om te computeren en een van de dingen die ik hierbij vind passen is series kijken! Ik kijk best wel veel series maar er zijn er een aantal die ik echt heel erg leuk vind. Vandaag ga ik jullie een paar van mijn favoriete series laten zien! Klik snel verder!

Als eerste de serie die bij mij op nummer 1 staat: Pretty Little Liars! Ik vind deze serie echt geweldig. Ik loop gelijk met de uitzendingen op tv dus tussen iedere aflevering zit altijd een week. Toen ik begon aan Pretty Little Liars waren ze op tv net bij seizoen 4 dus ik kon zoveel afleveringen achter elkaar kijken als ik maar wilde, maar nu is dat dus niet meer zo! De laatste 5 afleveringen van seizoen 4 vond ik echt heel erg leuk en spannend. En ook seizoen 5 is weer heel spannend. Ik vind dit echt een hele leuke serie!
Hier komt een spoiler dus als je de serie nog wilt kijken of nog niet bij seizoen 5 bent, lees dit dan niet! Ik vraag me namelijk af wie A nou is en ik zelf denk dat Allison wel eens een gestoorde tweelingzus kan hebben. Als een van jullie ook een theorie heeft over A, laat het dan in de comments achter!

Een andere serie die ik nog niet lang volg maar wel erg leuk vind is Game of Thrones. Ik ben ondertussen bij seizoen 4, dus veel afleveringen heb ik niet meer te gaan voordat ik ook bij deze serie weer zal moeten wachten op nieuwe afleveringen. Ik moet wel zeggen dat dit een serie is waar ik wel een beetje in moest komen, vooral in het begin vond ik het soms een beetje langdradig of snapte ik niet alles precies, maar daar heb ik nu geen last meer van!

Een serie waarvan het eerste seizoen ondertussen ook weer is afgelopen is the 100. Dit is een serie die weer totaal anders is dan de twee series hiervoor. Toch vind ik ook deze serie weer erg leuk, logisch natuurlijk omdat dit een post is waarin ik mijn favoriete series noem. Ik vind vooral het idee achter de serie origineel bedacht. In deze serie is de aarde niet meer geschikt om op te leven door nucleaire oorlogen. Na een paar honderd jaar worden 100 jongeren uit de gevangenis naar aarde gestuurd om te kijken of de aarde alweer geschikt is om te leven want het ruimteschip waarin de overgebleven mensen wonen heeft nog maar weinig zuurstof voor een korte tijd.

De vierde serie die ik echt heel erg leuk vond was The Carrie Diaries, maar na twee seizoenen hebben ze de show gecancelled. Ik vind het echt zo jammer, want dit is echt een serie waarbij je niet hoeft na te denken, maar het is wel echt een hele leuke serie! Ik had zo gehoopt dat ze nog een seizoen drie gingen maken, maar jammer genoeg dus niet.

De laatste serie waar ik in dit artikel over schrijf is Reign. Van deze serie is het eerste seizoen net afgelopen. Deze serie speelt zich af in het verleden rond het jaar 1500. De serie volgt Mary koningin van Schotland, en de personages in deze serie zijn gebaseerd op echte personen uit het verleden. Natuurlijk loopt de verhaallijn niet exact hetzelfde als de geschiedenis, maar ik vind het wel een leuke serie. En de kostuums en de kapsels in de serie vind ik echt zó mooi. Ik ben benieuwd naar het tweede seizoen!

Ook kijk ik The Originals en The Vampire Diaries maar eerlijk gezegd ben ik deze twee series een beetje zat. Het ging steeds een beetje hetzelfde en het werd een beetje voorspelbaar. Het kan zijn dat ik wat series ben vergeten, maar dit zijn in ieder geval de series die ik op het moment echt volg.

Wat zijn jullie favoriete series?

Geef een reactie

