Mac Plumful | Review

Nadat ik dit jaar in Londen twee Mac lipsticks had gekocht, was ik gelijk helemaal blij en wilde ik nog meer kleuren. En eindelijk kan ik weer een nieuwe lipstick aan mijn collectie toevoegen. Dit is een kleur die ik al heel erg lang wilde en daarom ben ik extra blij dat ik hem nu eindelijk heb!

En dit is hem dan. De kleur van deze lipstick is Plumful. Ik wilde deze lipstick al erg lang en ik was daarom ook erg blij dat ik deze kleur kreeg als cadeautje van mijn moeder.
De kleur is een roze kleur, voor mijn doen is hij best fel en ook iets donkerder dan mijn andere twee Mac lipstick. Ik vind het echt een mooie kleur en perfect voor de herfst. Om mooie foto’s te maken met een herfstachtige sfeer ben ik even de tuin in gegaan en heb ik een paar hortensia’s geplukt.

 

Over de kwaliteit van Mac ben ik heel erg tevreden. Net als mijn andere twee lipstick vind ik dat ze een fijne structuur hebben. En wat ik vooral erg fijn vind en ook belangrijk aan een lippenstift is dat de hij heel erg goed blijft zitten. De prijs is deze lipstick dan ook zeker waard. Ze zijn iets duurder dan de gemiddelde lipstick maar de kwaliteit is wel erg goed, vind ik.

Ik ben blij dat ik weer een nieuwe mooie kleur aan mijn Mac collectie kan toevoegen!

7 gedachtes over “Mac Plumful | Review

  1. Mooi kleurtje! Echt geschikt voor de herfst inderdaad :) En leuk dat je de foto’s met die bloemen op de achtergrond hebt gemaakt!
    Ik wil ook echt nog eens een Mac lipstick kopen. Ik weet alleen nog niet welke haha. Misschien Ruby Woo of Please Me. Die zijn erg mooi!

Geef een reactie

