Shoplog Amsterdam | Lifestyle

Afgelopen week had ik een weekje herfstvakantie. Samen met een vriendin ben ik een dagje naar Amsterdam gegaan. Gelukkig vonden we dagretour kaartje voor maar 20 euro, want anders zou een retourtje ons allebei 50 euro hebben gekost. En van dat geld kan je toch weer een nieuwe Mac foundation van kopen! Natuurlijk heb ik wat dingen gekocht, die ik jullie vandaag zal laten zien.

De dag begon eigenlijk niet zo handig, aangezien er heel de herfstvakantie lang in heel Zeeland geen treinen reden. Gelukkig waren er wel bussen en konden vanuit Bergen op Zoom verder naar Amsterdam. Na ongeveer 3 uur in de trein te hebben gezeten kwamen we rond half twaalf aan in Amsterdam. Het weer was die dag niet zo goed, maar daar hebben we weinig van gemerkt. Als eerste begonnen we in de Forever 21, hier heb ik eigenlijk de meeste dingen gekocht.

Ik vind dat Forever 21 altijd hele leuke sieraden heeft. Toch heb ik me ingehouden en kocht ik alleen dit setje ringen en oorbellen. Achteraf heb ik spijt dat ik niet wat meer sieraden heb gekocht, maar misschien de volgende keer!

Dan de kleding! Dit shirtje zag ik hangen en ik vond hem eigenlijk heel schattig en grappig. Het is geen shirtje wat ik zonder vestje of jasje aan zou doen, maar ik vind hem wel leuk om ergens bij te dragen.

Forever 21 – €12,50

Dit vest legde ik ook in mijn mandje. Het is een vrij lang vest dat tot een stukje boven mijn knieën komt. Ik vind het een heel fijn vest omdat hij van wol is gemaakt maar toch niet te dik is. Ook vind ik de leren details bij de zakken erg leuk. Hij zit in ieder geval erg lekker!

Forever 21 – €20,95

Waar ik al langer naar op zoek was, was een bomber jacket of baseball achtige jasje. Ik weet niet precies wat het is. Ik zag deze hangen toen ik in de rij stond voor de paskamers en ik ben blij dat ik hem nog mee kon pakken.

Forever 21 – €31,95

Een tijdje geleden had ik online ook al deze top gekocht bij de H&M, alleen was hij te groot en ik vergat steeds om hem weer opnieuw te bestellen. In Amsterdam zag ik hem hangen en ik nam hem gelijk mee! In het begin vond ik dit eigenlijk niet echt een shirtje voor mij, maar ik vind hem toch eigenlijk wel erg leuk staan!

H&M – €9,99

Toen mijn vriendin en ik allebei in de paskamers waren, liet ze dit jasje aan mij zien omdat ze dit typisch een jasje voor mij vond. En toevallig had ik hem inderdaad zelf ook al gepakt. Het jasje zelf voelt zacht aan en is ook weer van een wolachtige stof gemaakt. De mouwen en zakken zijn van leer. Wat ik zo fijn vindt aan dit jasje is dat de binnenkant van katoen is en niet van gladde of synthetische stof. Dat vind ik altijd zo vervelend zitten! Maar gelukkig is dat bij dit jasje niet.

H&M – €29,99

Ook deze trui kocht ik nog bij de H&M. Het is echt een super fijne trui en ik wilde graag nog wat kleren in deze kleur. Hij zit heel lekker en ik vind het een hele mooie kleur.

H&M – €14,99

Als laatste kocht ik ook dit shirtje nog wat ik hier aan heb. Het is een iets korter shirtje met mooie blauwe kleuren. Ik vind dit ook altijd erg mooie kleuren, een groot deel van mijn kleding is ook een blauwe kleur. Ik weet alleen niet meer in welke winkel ik dit shirtje heb gekocht, ik dacht dat het de Vero Moda of Only was en rond de €15,00.

En als laatste mijn twee nieuwe favoriete producten. Ik wilde zo graag een Mac foundation en poeder en eindelijk heb ik ze dan! Als eerste gingen we naar de Mac pro store, maar daar werden we eigenlijk niet echt geholpen dus zijn we vervolgens naar de Douglas geweest. Hier werd ik gelukkig wel goed geholpen en werden er verschillende kleuren geprobeerd. Ook bracht het meisje dat me hielp nog een bronzer en blush aan. Eigenlijk wilde ik de blush ook heel graag nog kopen maar ik heb me ingehouden en het bij de foundation en poeder gehouden. En toen ik deze twee producten had gekocht was mijn missie geslaagd. Binnenkort schrijf ik hier nog een review over.

Mac foundation – €30,00
Mac poeder – €30,00

En dat is alles wat ik gekocht heb! Op de terugreis hadden we jammer genoeg vertraging waardoor de trein net voor onze neus weg reed en we een half uur moesten wachten. Maar uiteindelijk zijn we met de trein en bus weer thuis gekomen ’s avonds. Het was in ieder geval een leuke dag en ik ben blij met al mijn spullen!

 

Geef een reactie

