Strand | Lifestyle

Afgelopen week had ik zin om weer eens naar het strand te gaan samen met mijn hond en vader. Mijn hond vind het altijd heel leuk om naar het strand te gaan en ik kon even een paar foto’s maken. Ik heb niet heel veel foto’s gemaakt maar ik vond het toch wel leuk om er even een paar op mijn blog te delen!

 

Tussen de SE’s door even naar het strand was wel even leuk. Gelukkig woon ik dichtbij het strand dus dat is ook makkelijk. Het waaide, zoals gewoonlijk, best hard maar dat hoort ook wel weer bij het strand. Doordat het eb was, lagen er ook heel erg veel grote, fel blauwe kwallen op het strand. Terwijl ik foto’s maak van paalhoofden gaat mijn hond er altijd even bij liggen, zodat ik vervolgens weer foto’s van hem kan maken wat trouwens niet altijd perfect gaat, haha!

En dat waren een paar van de foto’s die ik heb gemaakt op het strand!

 

3 gedachtes over “Strand | Lifestyle

  1. mooie foto’s,naar welke strand was je geweest?
    Het leek wel erg veel op de Dishoek vlakbij Vlissingen.
    Heb je miss. nog wat leuke DIY om te maken?
    Je had eerst altijd zoveel leuke ideetjes.
    Ben ook nog steeds benieuwd hoe je mooie kamer er nu uitziet.

    • Het is inderdaad bij Vlissingen. En bedankt voor je comment! Ik zou graag meer DIY’s willen maken, maar daar heb ik door school helaas bijna geen tijd voor. Ik zal binnenkort eens kijken of ik misschien af en toe wat kleinere DIY’s kan doen, maar ik kan niks beloven! :)

Geef een reactie

