Fisheye lens Hema | Review

Een fisheye lens is iets wat ik al lang leuk vind. Toen ik pas geleden zag dat ze ook kleine fisheye lenzen hadden voor je mobiel bij de Hema wilde ik er gelijk een. Jammer genoeg waren ze iedere keer dat ik in de stad kwam uitverkocht en op de website ook. Toen ik een tijdje later weer keek hadden ze hem gelukkig weer en heb ik hem besteld. Klik snel verder om te zien wat ik van deze lens vind.

Een fisheye lens is een lens voor op je camera waarmee je een beeld van 180 graden krijgt en dat geeft een heel leuk effect vind ik! Helemaal onderaan het artikel staan nog een paar foto’s met de lens.

Bij het pakketje zitten drie verschillende kleine magneetjes die je op je mobiel kan plakken. De lens is niet voor een specifiek soort mobiel gemaakt, maar bij mijn Samsung mobiel en ook bij de iPhone van mijn zusje paste het magneetje om de camera heen.
Nadat het magneetje op je mobiel zit kan je het lensje erop klikken. Doordat het een magneet is blijft hij goed zitten. Het magneetje zelf bleef ook goed zitten en het lensje kan je er makkelijk op en af klikken. Bij de lens zit ook een lensdopje en een hangertje om de lens aan je mobiel te hangen. Ook heel erg handig.

Zo ziet het er uit als de lens op mijn mobiel zit. Je ziet gelijk het effect van de lens. Je ziet een veel groter beeld dan normaal. Ik heb natuurlijk al wat dingen uitgeprobeerd en ik vind het vooral leuk om van een landschap een foto te maken en van boven af van bijvoorbeeld jezelf. Hieronder een paar foto’s.

Ik ben erg blij met deze lens en hij is ook erg goedkoop, maar €4,00! Ik vind dit echt een goede prijs voor de lens, het is natuurlijk maar een klein lensje maar hij geeft wel hetzelfde effect als een grote dure lens.

Wat vinden jullie van het fisheye effect?

5 gedachtes over “Fisheye lens Hema | Review

Geef een reactie

