LOTD School days | Beauty

Op mijn blog plaats ik nooit zoveel over fashion. Het is niet dat ik er niks om geef, maar ik vind make-up en haar leuker dan fashion. Daarom komen er ook nooit outfit foto’s of iets dergelijks op mijn blog. Maar vandaag toch iets wat ook een klein beetje met fashion te maken heeft: een artikel met een look of te day.

In mijn haar had ik iets nieuws geprobeerd en ondanks dat ik het niet had verwacht kreeg ik er op school erg veel leuke reacties op! Het is eigenlijk heel erg simpel en snel te doen. Ik vind het ook erg fijn zitten, mijn haar is weg uit mijn gezicht en ik krijg er ook geen hoofdpijn van, wat ik soms wel krijg als ik de hele dag een knot in mijn haar heb. Als iemand er een tutorial van wil zien, zet dat dan in de comments!

Verder had ik die dag mijn nieuwe blouse aan van de Superstar. Hij was in de sale en daar bovenop ging er nog eens 10% korting af. Het is een blouse met een kraagje en een patroon met kleien libellen. Ik vind het zelf een erg leuke blouse en hij is makkelijk te combineren met andere kledingstukken.
Ook heb ik eindelijk een ringetje in mijn helix piercing. Ik wilde al erg lang een ringetje en met sinterklaas kreeg ik er een van mijn vriendin. Het was even een gedoe om hem in mijn oor te krijgen, maar uiteindelijk is het gelukt en ik ben er erg  blij mee!

En dit was mijn look van die dag. Voor de afwisseling heb ik de foto’s in dit artikel eens in het zwart wit gedaan. Ik vind het zelf wel leuk, alles in zwart wit.

Een gedachte over “LOTD School days | Beauty

Geef een reactie

