Kerstcadeautjes | Lifestyle

Met Sinterklaas doen wij geen cadeautjes meer, maar met kerst wel! Ook dit jaar was het op kerstavond weer tijd om de cadeautjes uit te pakken. Ik vind het natuurlijk ook leuk om cadeautjes te krijgen, maar ook om te geven. Ik was heel benieuwd wat mijn vader, moeder en zusje ervan vonden. Vandaag in dit artikel ga ik jullie laten zien wat ik voor kerst heb gekregen. Van tevoren kan ik al zeggen dat ik met alles heel blij ben!

Het eerste wat ik uitpakte waren de oorbellen. Ik wilde al een tijdje dit soort oorbellen omdat ik ze zo mooi vind staan als ik ze bijvoorbeeld voorbij zie komen op tumblr of pinterest. Ik had niet verwacht dat ik ze zou krijgen, want ik had ze zelf alleen nog maar in online webshops gezien maar mijn moeder heeft ze gevonden in een winkeltje, waar ik zelf ook cadeautjes had gekocht. Ik heb ze toen ik er was niet gezien, maar ik ben blij dat ik ze nu heb!

Daarna pakte ik een klein vierkant cadeautje uit. Daarin zat deze Mac blush in de kleur ‘i’m a lover’. Ook hier ben ik weer heel blij mee! Toen ik in de herfstvakantie in Amsterdam was, had ik spijt dat ik geen blush had gekocht en hier in Zeeland zit geen Mac verkooppunt maar toch kon ik met kerst weer een nieuw item aan mijn collectie toevoegen.

Ook kreeg ik deze armbandjes. De bovenste zijn verschillende kleine armbandjes die je bij elkaar kan dragen. Ik kreeg ze niet zo mooi op de foto, maar het zijn allemaal verschillende armbandjes bij elkaar.
Het onderste zilveren armbandje kreeg ik van mijn tante. Het is een heel mooi fijn armbandje. Dit armbandje kan ik ook met de bovenste armbandjes combineren.
Ook kreeg ik deze leuke sokken met een rozen print. Ik hou van dit soort sokken, met leuke printjes of van die dikke fluffy sokken van de Primark.

Ik heb een lichtelijke notitieboekjes verslaving. En bovenaan de notitieboekjes staan natuurlijk die van Moleskine. Al heel lang wilde ik een Moleskine notitieboekje. Iedere keer weer liep ik er langs in de drukkerij en keek ik weer even snel naar wat boekjes. Maar nu kreeg ik voor kerst van mijn vader de notitieboekjes van Moleskine op de bovenste foto. Eindelijk heb ik ze nu! Ik kreeg een groot notitieboekje in het paars, zonder lijntjes. En daarbij ook nog drie kleine notitieboekjes in pastelkleuren.
En om mijn verslaving compleet te maken kreeg ik van mijn zusje de onderste twee notitieboekjes. Ook deze vind ik heel erg leuk. De linker is met een ringband en de rechter met een gewone kaft. Ik vind deze ook allebei heel erg leuk. Met notitieboekjes kan je mij echt altijd blij maken. Nu alleen nog even bedenken hoe ik ze ga vullen.

En als klap op de vuurpijl kreeg ik een Polaroid camera. Dit had ik echt niet verwacht, maar ik wilde er heel erg graag een. Ik kreeg er ook een pakje met 20 foto’s bij. Ik heb al wat foto’s gemaakt, maar ik ben wel zuinig met de foto’s, want ze zijn best duur. Het is wel even wennen, want het is heel anders dan met een digitale camera omdat de lens waar je door kijkt niet hetzelfde beeld geeft als waar jij een foto van maakt. Het is dus ook nog even oefenen, maar ik heb nu al zin om veel foto’s te maken!

En dit waren mijn kerstcadeautjes, hopelijk hebben jullie ook een leuke kerst gehad!

7 gedachtes over “Kerstcadeautjes | Lifestyle

  1. Leuke cadeaus heb je gehad zeg!
    Ik heb die pareloorknoppen ook zijn echt super leuk!
    Ik had met kerst het geurtje van Miss Dior eau de toilette gekregen
    en nog andere leuke dingen.
    Ben ik ook echt super blij mee!!

Geef een reactie

