Mac Lightscapade | Review

Afgelopen dinsdag was het weer zover, ik kon weer twee nieuwe producten van Mac aan mijn collectie toevoegen. Samen met mijn moeder ben ik naar Den Haag geweest en hier verkopen ze bij de Bijenkorf Mac. Al een hele lange tijd wilde ik een mooie highlight en Lightscapade van Mac had ik al een hele tijd op het oog. Daarnaast heb ik ook nog een mooie blush gekocht met shimmer. Vandaag ga ik jullie Lightscapade laten zien.

Mijn Mac collectie wordt steeds iets groter, jammer genoeg verkopen ze hier nergens in de buurt Mac en kan ik het dus alleen kopen als ik ergens anders in een grote stad ben. Het is online wel te bestellen, maar dat vind ik toch niet zo fijn omdat je dan de kleuren niet kan zien en testen. Daarom ben ik altijd heel blij als ik weer ergens ben waar ze Mac verkopen! Dit zijn dus de producten die ik dit keer heb gekocht, een highlight en een blush.

Ik vind het er zo mooi uitzien! Eigenlijk bestaat deze poeder uit verschillende kleuren bij elkaar, er zit bijvoorbeeld een paars/blauwe kleur in, donker bruin, licht bruin en roze. Dit alles bij elkaar geeft echt een super mooi effect. Zodra je hem in het licht houd zie je ook een hele mooie glans. Ik kon bijna niet wachten om hem te gebruiken, maar toch wilde ik eerst mooie foto’s maken. En dan nu de swatches!

Zoals je ziet is de pigmentatie heel erg goed, maar ik had ook niet anders verwacht. Het is echt een super mooie glans. Ik had verwacht dat de glans iets geliger zou zijn, maar toen ik hem in de winkel probeerde zag ik gelukkig dat dit niet zo is. Ik heb ook geprobeerd om naast de swatches op mijn hand ook nog goede foto’s te krijgen van mijn gezicht, maar dit ging heel erg lastig. Ik heb het met verschillende instellingen geprobeerd en ook met verschillende belichting, maar heel goed zie je het niet op de foto’s.
Ik heb de highlighter aangebracht op mijn jukbeenderen, op mijn neusbrug en een klein beetje op mijn kin.  Het maakt echt een verschil doordat de highlighter echt een mooie gezonde glow geeft!

Een nadeel is de prijs, dit Mac product kost namelijk €28,-. Ik vind dit best veel voor een Mac product, maar het is het zeker waard! Ik wil niet meer zonder!

 

5 gedachtes over “Mac Lightscapade | Review

Geef een reactie

