Shoplog Den Haag | Lifestyle

In mijn artikel van afgelopen donderdag kon je het al lezen, ik ben in de vakantie naar Den Haag geweest. Het grootste deel van Nederland heeft deze week pas vakantie, maar mijn weekje vakantie is alweer voorbij en ik zit alweer op school. Ik was nog niet eerder naar Den Haag geweest, meestal gaan wij naar de Primark in Rotterdam omdat dit wat dichterbij is. Toch was ik wel eens benieuwd naar een andere Primark dan die in Alexandrium. Dit is best een rommelige en drukke Primark. Daarom ben ik samen met mijn moeder naar Den Haag geweest en vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal gekocht heb.

Als eerste gingen we naar de Primark. Omdat het midden en noorden van Nederland nog geen vakantie had was het echt heel erg rustig. En wat een verschil met de Primark in Rotterdam! Het was veel ruimer en mooier opgezet. Ik heb een aantal dingen gekocht, de prijs weet ik niet meer precies omdat ik de prijskaartjes en de bon al weg heb gedaan.

Als eerste kocht ik dit shirt. Ze hadden dit shirt in een paar verschillende kleuren en ook met een streepjes patroon. Ik wilde ik eerst het shirt met de streepjes, maar ik had al best veel andere dingen met streepjes, dus besloot ik toch maar de donker blauwe te nemen. Vanaf de voorkant lijkt dit gewoon een normaal shirt, maar aan de achterkant zit een gedeelte van een andere stof. Dit geeft toch net iets extra’s aan dit shirt.

Het volgende wat ik kocht was deze blouse. Ik vind deze kleur echt heel erg mooi en leuk voor in de lente. Het is een mintgroene/ licht blauwe kleur. Aan de achterkant zit ook nog een kleine rits. Overigens zul je wel zien dat het kleurenpatroon van heel deze shoplog uit blauw bestaat. Op de een of andere manier kom ik met kleren toch vaak weer bij blauw uit.

Hierover twijfelde ik toen ik het zag een beetje, maar ik vond het eigenlijk wel heel leuk staan. Ik weet niet precies hoe ik het moet beschrijven, het is geen blouse maar ook geen t-shirt. De stof heeft een beetje een aparte structuur, het beste woord wat in me op komt is crunchy, haha!

Als laatste kledingstuk van de Primark kocht ik nog dit shirt. Een zwart shirt met witte strepen. Het leuke aan dit shirt vind ik de ritsen aan de zijkanten. Dit geeft net weer iets extra’s.

Daarnaast kocht ik nog wat kleine dingen. Deze haar klemmen leken me wel handig als ik weer eens een vlecht of iets ga uit proberen of als ik bijvoorbeeld mijn haar wil föhnen of iets dergelijks. Ook zag ik deze haar loops liggen, ik wilde al wat langer van deze dingen omdat ze heel handig zijn! Op het plaatje zie je al een beetje wat je ermee kan doen. Misschien laat ik binnenkort in een artikel zien wat je hiermee kunt doen, waarschijnlijk kent een groot deel van jullie deze hair loops al wel! Ook wilde ik nog een nieuwe borstel, het liefst een zwarte, maar die waren er niet meer. Dan maar een fel roze!

Tussen wat kleren zag mijn moeder deze nog hangen. Ze waren afgeprijsd naar €1 en hingen zomaar ergens tussen. Ik wil deze ringetjes als helix oorbel gebruiken. Het enige nadeel is dat in de sieraden van Primark vrijwel altijd nikkel zit en jammer genoeg ben ik hier allergisch voor. Ik denk daarom ook dat ik niet tegen deze oorbellen kan, maar dan kan ik ze aan mijn zusje geven.

Dat was alles wat ik bij de Primark heb gekocht. Nu ik eens in een nieuwere en grotere Primark dan Rotterdam ben geweest, wil ik de volgende keer denk ik weer naar zo’n mooie Primark! Hierna zijn we nog in het centrum van Den Haag zelf geweest, ook hier was het vrij rustig. Gelijk toen we de Primark uitkwamen zag ik de Bijenkorf al en dat betekende Mac! Daar kocht ik een highlight en een blush zoals je wellicht al gezien hebt.

Ik ben hier nog steeds heel erg blij mee!

Daarna zag ik nog wat leuke dingen bij de Vero Moda. Als eerste dit hemdje in de sale. Ik vind de kleuren erg mooi bij elkaar. Leuk voor als het straks weer wat warmer weer is maar ook om ergens onder te dragen.

Ik kocht namelijk ook dit vestje/jasje. Ze hadden deze in het donker blauw en in deze kleur. Omdat ik al zoveel donker blauwe kleren heb besloot ik eens een keer een andere kleur te nemen. Ook zag je bij deze kleur het bloemen patroon beter.

Als laatste kocht ik nog wat bij Six. De bovenste vogeltjes vond ik heel erg schattig. Omdat ik toch ook nog wat oorbellen voor mijn helix zocht keek ik ook nog bij de zilveren oorbellen. Daar zag ik deze veertjes en de oorbellen die je hier onder ziet.

Vooral de oorbellen op het bovenste plaatje vind ik zo leuk! En de veertjes en de bovenstaande oorbellen zijn allebei van zilver, dus krijg ik er geen last van.

En dat was alles wat ik gekocht heb! Ik ben heel blij met al mijn nieuwe spullen en ook Den Haag vond ik een leuke stad!

7 gedachtes over “Shoplog Den Haag | Lifestyle

  1. Wat een leuke spullen heb je gekocht. Ik wil binnenkort ook eens winkelen in Den Haag, dus dit is voor mij een heel handig artikel ;)

Geef een reactie

