My life in pictures #1 | Personal

Online foto dagboekjes zijn naar mijn idee heel populair in blogland. Ik snap het wel, want zelf vind ik dat soort artikelen ook erg leuk om te zien! Al een hele lange tijd wilde ik ook zo iets maken, ik heb dit ooit al eens gedaan, maar ik vergat steeds foto’s te maken. Dit keer besloot ik eens een week af en toe wat foto’s te maken en vandaag wil ik jullie eens een kijkje in mijn leven laten zien.

Ik heb de foto’s met mijn mobiel gemaakt (Samsung galaxy S3), dus de foto’s zijn niet zo duidelijk en mooi. Ook heb ik niet zo’n heel spannend leven, dus verwacht niet teveel van de foto’s. Mijn leven bestaat op dit moment vooral uit leren en examenstress. Ik begon op zondag met foto’s maken en ik eindigde ook weer op zondag.

Mijn zondag bestaat bijna altijd uit leren en huiswerk omdat ik op zaterdag altijd de hele dag werk. Zeker nu de laatste weken voor het eindexamen zijn aangebroken is het erg druk op school. Se-week, herkansingsweek en dan eindexamen. Maar goed eerst afgelopen week. Ik begon mijn dag met fruit, kiwi, mandarijn en appel. Ik hou van fruit! De maandag erna had ik een mondeling Duits dus dat betekende veel oefenen. Gelukkig heb ik een 6,3!

Deze week werd er een nieuwe vloer gelegd, eindelijk! De vloer moest eerst geëgaliseerd, de woonkamer moest leeg en we konden er een dag lang niet op lopen omdat het spul wat er op ligt uit moest harden. Mijn cavia Rosie logeerde daarom bij mij op mijn kamer, normaal staat haar kooi altijd in de woonkamer.

Op dinsdag probeerde ik wat nieuws in mijn haar, ik vind het best leuk! Verder ging ik ’s middags fitnessen en ’s avonds weer leren. Gelukkig vind ik biologie niet erg om te leren.

Op woensdag ben ik altijd de eerste twee uur vrij en dat betekende: Pretty Little Liars! De seizoensfinale. Ik vond heel seizoen 5 eigenlijk een beetje tegenvallen, maar de seizoensfinale vond ik wel weer spannend. Ondanks dat ik het al verwacht had, was ik wel een beetje boos om het einde. Het volgende stukje bevat spoilers, lees dus alleen verder als je dat niet erg vind! Ik had al verwacht dat ze niet zouden bekend maken wie A is, maar na vijf seizoenen begin ik het toch steeds minder spannend en een beetje onrealistisch te vinden. Hopelijk wordt seizoen 6 beter.
Die dag was ik drie uur eerder uit dan normaal, heel fijn!

Op donderdag heb ik altijd school en daarna bijles ’s middags. ’s Avonds ging ik samen met mijn zusje langs de Macdrive, het is zo leuk om nu alleen te mogen rijden!

Normaal ben ik op vrijdag altijd pas om 16.45 uit, maar ook op deze dag was ik vier uur eerder uit dan normaal. Echt heel erg fijn. Ik heb op die dag na school even niks meer gedaan aan school, even een middag niks doen en series kijken. Ook lag de nieuwe vloer erin, het ziet er veel mooier uit nu!

Zaterdag heb ik weer heel de dag gewerkt en zondag bestond weer uit leren en voorbereiden voor de se-week. De laatste tijd vind ik zo’n ‘hipster knot’ erg fijn. Op maandag hebben we altijd een se en dit keer was dat Engelse grammatica. Op woensdag begint de se-week met scheikunde, dus dat betekent: scheikundelessen op Youtube to the rescue. Daarna lakte ik mijn nagels, wat ik al veel te lang niet gedaan had en maakte ik wat foto’s met mijn nieuwe analoge fotocamera. Binnenkort plaats ik hierover een artikel.

En dat was mijn week, niet heel interessant maar toch vond ik het wel leuk om dit artikel te maken! De komende weken zijn heel saai en zitten vol met toetsen, maar na die periode wil ik zeker weer zo’n artikel maken!

Hoe is jullie week tot nu toe?

2 gedachtes over “My life in pictures #1 | Personal

Geef een reactie

