Zoeva kwasten | Review

Ik heb al een paar Zoeva kwasten in mijn bezit, maar ik vond het weer eens tijd om weer drie nieuwe kwasten toe te voegen. Over de andere kwasten die ik al heb kan je ook een review lezen. Dit waren onder andere een stippling brush, een powder brush en drie oogschaduw kwasten. Dit keer wilde ik een nieuwe foundation kwast en een kwast voor blush en highlight. Ik kocht daarom drie nieuwe kwasten van Zoeva: nummer 104 Buffer €14,80 , 126 luxe cheek finish €12,80 , 128 cream cheek €14,80.

 

 

Dit zijn de kwasten.
104 Buffer €14,80
De rechter kwast is de buffer brush. Dit is een stevige en dikke kwast en hij is bedoeld om foundation aan te brengen. Mijn stippling brush heeft zijn vorm een beetje verloren en ik vind hem niet meer zo fijn werken. Ik was erg benieuwd naar een buffer brush. Ik heb de kwast al gebruikt en ik vind hem erg fijn. Het is wel even wennen omdat de kwast zo hard aanvoelt. Deze kwast brengt de foundation heel gelijkmatig aan en de foundation blend erg mooi in. Ik vind deze kwast fijner werken dan de stippling brush.
126 luxe cheek finish €12,80
Dit is de witte kwast. Deze kwast is bedoeld voor blush, bronzer en highlighter. Ik gebruik deze kwast op dit moment voor highlighter. Deze kwast vind ik best fijn werken, al had hij van mij wel iets steviger gekomen. Je moet wel goed door je highlighter heen, voordat er daadwerkelijk iets op je kwast zit. Dit vind ik wel jammer.
128 cream cheek €14,80
Dit is de linker kwast. Dit is een kwast voor blush, je kan hiermee zowel cream als powder blush aanbrengen. Deze kwast heeft een schuine afgesneden vorm. Deze kwast vind ik wel fijn. Door de schuin afgesneden kant kan je de blush erg mooi aanbrengen. Het is wel weer even wennen met het aanbrengen omdat hij schuin is afgesneden, ik gebruikte voor blush eerst altijd gewoon mijn poeder kwast. Deze kwast vind ik wel fijn, al moet ik wel zeggen dat ik verder geen andere blush kwast heb gehad. Ik gebruikte mijn poeder kwast altijd voor blush.

Over het algemeen ben ik wel over de Zoeva kwasten te spreken. Alleen mijn stippling brush vind ik minder fijn, de prijs vind ik een redelijke prijs voor deze kwasten. Wat ik wel een minpunt vind aan sommige kwasten is dat ze hun vorm vrij snel verliezen, zeker nadat ik de kwasten gewassen heb. Dit gebeurde bijvoorbeeld bij een van mijn oogschaduw kwasten en mijn stippling brush. Ik heb deze kwasten nog niet gewassen, maar ik verwacht dat deze kwasten hun vorm wel zullen behouden, zeker de buffer brush.
Deze kwasten zijn niet in de winkel te koop, maar online via zoeva.nl. Wat wel jammer is, zijn de verzendkosten die er bij komen. Deze kwasten komen uit Duitsland en daardoor zijn de verzendkosten vrij hoog. De kwasten zijn wel heel netjes verpakt. In een doosje en alle kwasten zitten apart in een plastic en afsluitbaar zakje. Ik gebruik deze zakjes als ik mijn kwasten meeneem op reis.

Ik ben blij dat ik weer drie nieuwe kwasten aan mijn collectie heb kunnen toevoegen, ik heb nu een aantal kwasten van Zoeva en ik denk dat ik de volgende keer eens Real Techniques kwasten ga proberen. Ik ben wel te spreken over de Zoeva kwasten, maar ik hoor dat de Real Techniques kwasten echt heel erg goed zijn, dus daar ben ik inmiddels wel benieuwd naar!

 

Een gedachte over “Zoeva kwasten | Review

Geef een reactie

