Examen blogpauze | Mededeling

Vandaag wil ik even snel een kleine mededeling doen op mijn blog. Misschien weten jullie wel dat over een week mijn examens beginnen en daar ben ik nu natuurlijk druk mee bezig. Deze twee weken ‘vakantie’ staan voor mij dan ook in het teken van leren en examens oefenen. Ik heb niet echt vaste upload dagen op mijn blog, maar toch probeer ik wel regelmatig iets online te zetten. Maar ik heb besloten om de komende weken even een blogpauze in te lassen, zodat ik me echt volledig op mijn eindexamens kan focussen.

Ik wilde jullie toch even laten weten waarom er de komende tijd dus geen artikelen online komen. 27 mei heb ik mijn laatste examen, scheikunde. Ik hoop natuurlijk dat al mijn examens goed gaan, maar daar ga ik wel vanuit. Ik werk hier al zes jaar lang hard voor dus ik heb er vertrouwen in. Na mijn laatste examens wil ik graag weer meer tijd stoppen in bloggen. Bloggen heb ik natuurlijk altijd heel leuk gevonden, maar door school had ik heel vaak geen tijd om te bloggen. Daarom kijk ik er nu al naar uit om klaar te zijn met school en veel te kunnen bloggen!

Ik wens iedereen die ook examens heeft heel veel succes, en hopelijk slagen we allemaal!

Tot over vier weken!

3 gedachtes over “Examen blogpauze | Mededeling

Geef een reactie

