Mason Jar Hema | Lifestyle

Ik hou van bloemen! Misschien komt het omdat mijn naam Jasmijn ook een bloem is, maar ik vind bloemen altijd heel erg mooi. Bloemen vrolijken je kamer gelijk heel erg op. Toevallig kocht ik een tijdje terug ‘mason jars’ bij de Hema en opeens bedacht ik me dat ik dit ook als vaas kan gebruiken! Klik snel verder voor de foto’s.

Deze potten zijn geen echte Mason Jars, maar ze lijken er wel op. Bij de Hema zijn twee soorten te koop. De kleine en de grote. De grote kosten 2,50 en de kleine 1,50. Ze zijn te koop met een mint kleurige deksel en een zilveren. Ik heb in totaal drie potten gekocht, een grote en twee kleine. Officieel heten deze potten cocktailpotten, maar je kan ze natuurlijk voor nog veel meer dingen gebruiken. Waaronder dus als vaas!

Ik gebruikte twee potten. In de kleine deed ik een bosje ranonkeltjes en in de grote deed ik een hortensia en een paar ranonkeltjes. Ik heb de potten niet helemaal met water gevuld, maar wel genoeg voor de bloemen. Ik vind het er zo vrolijk uit zien met de bloemen er in. Ik twijfelde een beetje waar ik de bloemen zou zetten. Ik vind het op mijn bureau altijd erg leuk staan en tijdens mijn examens zat ik daar natuurlijk ook erg veel. Toch besloot ik om deze bloemen naast mijn bed te zetten. Ik had nog wat bloemen over, deze deed ik in een ander vaasje in de vorm van een uil. Deze heb ik wel op mijn bureau gezet.

En hier staan mijn Mason Jars van de Hema! Ik vind ze zo leuk! Ik heb ook rietjes gekocht die er heel erg goed bij passen. Deze potten kan je dus ook perfect gebruiken voor cocktails of bijvoorbeeld smoothies. Ik denk dat ik deze potten zeker vaker ga gebruiken als vaas.

Als je nog op zoek bent naar leuke en goedkope namaak Mason jars dan kan ik deze zeker aanraden. Ze zijn  heel goedkoop en je kan ze voor allerlei dingen gebruiken! Een paar succulents erin lijken me ook erg leuk, of om er spullen in te bewaren.

Ik ben in ieder geval erg blij met deze potten! Wat vinden jullie ervan?

2 gedachtes over “Mason Jar Hema | Lifestyle

Geef een reactie

