Shoplog Breda | Lifestyle

Na de examens was het tijd om weer eens wat leuks te doen. Daarom ging ik samen met mijn moeder naar Breda. Breda is vanaf waar ik woon maar een uurtje rijden en ze hebben er een stuk meer winkels dan hier. Ik had nieuwe schoenen nodig en nieuwe broeken. Ik zag leuke schoenen, maar die hadden ze helaas niet meer in mijn maat. Voor de rest ben ik gelukkig wel goed geslaagd. Vandaag laat ik jullie daarom zien wat ik allemaal gekocht heb!

Als eerste de Six. Dit is een sieraden winkel. Ik zie hier altijd zoveel leuke dingen en ik vind het ook echt jammer dat er hier in de buurt geen Six is. Wel zijn de sieraden soms wat prijzig, maar op dit moment was er een actie dat je bij drie producten het goedkoopste gratis kreeg. Ik kocht een nieuwe mint kleurige portemonnee voor 14,95. Ik vond mijn oude portemonnee nog steeds erg leuk, alleen ging deze steeds verder kapot. Daarom was het tijd voor een nieuwe. Ook kocht ik dit paar oorbellen. Het zijn schelpjes met twee pareltjes erin. Deze waren 4,95. En als laatste kocht ik nog een zilveren ring. Ik vind dit echt een hele mooie ring. Het zijn een soort blaadjes. De ring is vrij simpel maar ik vind het erg mooi staan. De ring kostte 12,95.

Ik heb altijd een beetje een probleem om goede broeken te vinden. Meestal koop ik daarom ook altijd dezelfde broek. Toch wilde ik al heel erg lang een broek met scheuren of een boyfriend jeans. Bij de Superstar vond ik deze broek. Dit is een lichte broek van spijkerstof met scheuren. Het is geen boyfriend jeans, maar ik vind het wel een erg leuke broek. Ook zat er 30% korting op de broek, dus dat was mooi meegenomen.

Omdat ik eindelijk een broek met scheuren had gevonden, heb ik hem ook nog in een andere kleur gekocht. Misschien een beetje raar om twee dezelfde broeken te kopen, maar ik was blij dat deze broeken goed zaten en broeken slijten bij mij ook vrij snel. Ook op deze broek zat weer 30% korting.

Bij de Vero Moda zag ik dit shirt. Dit shirt heeft een bloementjes patroon dat langzaam vervaagd. Ik hou van bloemenpatronen en de kleur van dit shirt vond ik ook erg mooi. Toevallig was er die dag bij de Vero Moda ook 20% korting op alles, dus dat kwam weer goed uit.

Ook kocht ik dit jurkje. Ik draag bijna altijd broeken, tenzij het heel erg warm is. Wel vind ik jurkjes veel fijner zitten en bij andere altijd erg leuk staan. Ik zag dit jurkje en ik vond hem gelijk erg leuk. Ik denk dat ik deze misschien wel aan doe naar mijn diploma uitreiking (als ik geslaagd ben natuurlijk).

Ook kocht ik bij de Superstar nog dit shirt. Ook op dit shirt zat 30% korting. Ik vond dit shirt leuk bij de twee broeken die ik heb gekocht. Ook vond ik de print wel leuk.

En als laatste kocht ik nog gewoon een lange donkere broek. Deze kocht ik bij de Didi en ook hierop zat 30% korting. Zoals je ziet was er dus bijna overal korting op bepaalde artikelen of op alles. Altijd fijn!

Nu ben ik alleen nog op zoek naar een nieuw paar schoenen. Ik vind zelf witte Allstars leuk staan bij zo’n broek met scheuren, maar jammer genoeg heb ik steunzolen en die passen niet in Allstars. Ik heb wel hele leuke schoenen gezien, maar ze waren er niet in mijn maat of mijn zooltjes pasten er niet in :( Toch ben ik blij met alles wat ik heb gekocht, ik kan weer even vooruit met mijn broeken!

 

7 gedachtes over “Shoplog Breda | Lifestyle

Geef een reactie

