Instagram jasmijnbeauty.nl | Update

Jasmijnbeauty.nl heeft Instagram! Ik had al een Instagram account, maar ik vind het toch fijner om mijn persoonlijke leven en mijn site een beetje gescheiden te houden. Van de mensen in mijn omgeving weet bijna niemand dat ik een blog heb en dat vind ik wel fijn. Maar ik vind het wel leuk om af en toe wat online te zetten op Instagram wat met mijn blog te maken heeft, daarom besloot ik een speciaal Instagram aan te maken voor mijn blog. Helaas was de naam jasmijnbeauty al bezet dus is de naam van mijn Instagram account jasmijnbeauty.nl. Ik zal proberen zoveel mogelijk op dit account te plaatsen dus ik zou het erg leuk vinden als jullie me zouden volgen!

Instagramnaam: jasmijnbeauty.nl

Geef een reactie

