Hartjes letterbak inrichten | DIY

Dit was mijn letterbak van tevoren. Best druk en vol ingericht. In sommige vakjes heb ik kant tegen de achterkant gedaan. In dit artikel kun je lezen hoe ik dit gedaan heb. Ik was de inrichting van mijn letterbak een beetje zat. Ik vond het te druk en het was al heel lang hetzelfde. Daarom vond ik het weer eens tijd voor wat nieuws. Ik heb alles eruit gehaald, inclusief het kant, en daarna heb ik hem opnieuw ingericht. Vandaag laat ik jullie zien hoe het er nu uit ziet.

Dit is hoe mijn oude inrichting eruit ziet.

Ik eerst alles eruit gehaald. Sommige dingen heb ik weg gegooid, zoals bijvoorbeeld de gedroogde bloem en de oude zeepjes. Daarna heb ik al het stof eraf gehaald en toen was het tijd om hem weer helemaal opnieuw in te richten! Ik wist nog niet precies wat ik er allemaal in ging zetten maar uiteindelijk ben ik er wel uit gekomen.

Mijn doel was om het wat rustiger in te richten. Ook wilde ik de kleuren wat meer overeen laten komen. Het was vanaf het begin niet meteen mijn bedoeling om minder roze te gebruiken, maar dit ging eigenlijk automatisch. Het is nu een beetje een blauw kleurenthema.

Wat ik sowieso zeker wist, was dat ik in deze letterbak een paar vetplantjes wilde. Deze letterbak heeft brede vakjes waardoor een potje er precies in past! Ik wilde de plantjes eerst naast elkaar zetten, maar toch vond ik dit een leukere indeling. En ik kan het natuurlijk makkelijk weer veranderen als ik wil. Ik heb in totaal twee plantjes erin gezet. Ik hoop wel dat ze op deze plek genoeg licht krijgen.

Een polaroid en een qoute konden natuurlijk niet ontbreken. Op een wit houten label van de action heb ik een qoute geschreven. Mijn letterbak hangt boven mijn bureau waar ik altijd huiswerk maak, dus ik vond deze qoute er goed bij passen. En als extra motivatie voor mijn nieuwe studie volgend jaar een polaroid van toen ik geslaagd was. Deze vakjes zijn altijd een beetje lastig om in te richten omdat ze schuin lopen.
Daarboven staan nog twee stenen uiltjes uit Noorwegen en kleine knopjes die op een la kunnen.

Op een gegeven moment wist ik niet meer zo goed wat ik in de open vakjes moest zetten. Opeens kwam ik op het idee om het maar gewoon met wat stenen op te vullen. Vroeger verzamelde ik stenen en nog steeds vind ik ze erg mooi. Tegenwoordig verzamel ik ze alleen niet meer. Ik koos voor blauwe stenen. En toen had ik alle vakjes ingevuld!

En dit is dan het uiteindelijke resultaat. Ik ben er best tevreden mee! Het ziet er in ieder geval veel rustiger uit en meer als een geheel. Ook past het nu weer wat beter bij de rest van mijn kamer. De laatste tijd ben ik namelijk flink bezig geweest met het opruimen van mijn kamer. Ik heb nu al mijn kasten helemaal opgeruimd en uitgezocht. Ook heb ik sommige stukjes in mijn kamer een beetje opnieuw ingericht. Misschien doe ik binnenkort wel weer eens een roomtour! Ik ben erg blij met de nieuwe inrichting. Het is niet veel werk, maar het is wel een verschil.

Wat vinden jullie van mijn letterbak?

6 gedachtes over “Hartjes letterbak inrichten | DIY

Geef een reactie

