Mijn vakantieplannen | Lifestyle

Ik heb nu al een tijdje vakantie, maar ik heb nog niet laten weten wat ik deze vakantie ga doen. Doordat ik examen heb gedaan, heb ik nu extra vroeg vakantie. De afgelopen weken heb ik veel gewerkt. En ook ik ga eindelijk bijna op vakantie. Ik heb echt zin om gewoon even in een andere omgeving te zijn en leuke dingen te doen. Vandaag zal ik jullie vertellen wat ik deze vakantie allemaal ga doen!

Allereerst had ik al voor de vakantie begon het plan in mijn hoofd om weer een keer naar Londen te gaan. Vorig jaar ben ik ook naar Londen geweest samen met mijn zusje, oma en moeder. Ik vind Londen echt een hele leuke stad. Er is zoveel te doen, de mensen zijn aardig en er hangt een hele leuke sfeer. Ik ben er nu twee keer geweest, een keer een dag met school en vorig jaar. Dit jaar ga ik weer naar Londen samen met mijn zusje. We gaan vanaf Hoek van Holland met de boot naar Harwich en vanaf hier gaan we met de trein naar Londen. Vorig jaar hebben we het ook zo gedaan. Dit is ideaal want ’s nachts slaap je op de boot en hierdoor verlies je overdag geen tijd. Het was nog best lastig om alles te regelen. Ondanks dat ik nu 18 ben ging het niet zo makkelijk. Het probleem was dat mijn zusje nog maar 15 is en wij met z’n tweeën reizen. Ik ben dus de verantwoordelijke, maar hiervoor moest je ouder dan 18 zijn. Uiteindelijk bleek dit een misverstand van de reisorganisatie en is alles toch nog geregeld! Ik hoop dat alles gewoon goed gaat! Ik zal binnenkort nog een artikel online zetten over onze trip naar Londen!

Ik vertrek binnenkort dus naar Londen samen met mijn zusje, maar ik ga nog een keer op vakantie. Ik ga ook voor drie weken naar Noorwegen. Degene die mijn blog al lang volgen zullen weten dat ik al vaker naar Noorwegen ben geweest. Ook dit jaar ga ik dus weer naar Noorwegen! Samen met mijn vader, moeder en zusje. Ik heb er echt heel veel zin in! Meestal gaan we om het jaar naar Noorwegen. Deze vakantie gaan we weer hele leuke dingen doen waar ik echt heel erg naar uit kijk! Vorig jaar bezochten we onder andere de Preikestolen en hadden we een week lang een huisje met een motorbootje. Dit jaar gaan we een gletsjer beklimmen en naar de Atlantic road. Vooral het beklimmen van de gletsjer is iets waar ik heel erg naar uit kijk. Dit is echt iets wat al jaren op mijn bucket list staat.

Ik zal hier op mijn blog zeker foto’s en artikelen plaatsen over mijn trip naar Londen en mijn vakantie naar Noorwegen. Ik heb in ieder geval heel veel zin om op vakantie te gaan!

Een gedachte over “Mijn vakantieplannen | Lifestyle

Geef een reactie

