Vakantie | Update

image

Hoi allemaal!

Even een korte update vanuit Trondheim (Noorwegen) waar ik op dit moment ben. Ik ben op vakantie en daardoor zullen er de komende twee weken geen artikelen online komen. Ik heb vooruit geschreven, maar bij het uploaden van mijn Londen shoplog ging er iets mis waardoor deze (nog) niet online kan komen :( Ik vind het echt vervelend omdat ik er net voordat ik op vakantie ging nog veel tijd in heb gestoken, maar nu zal ik hem zodra ik thuis kom wel online zetten. Ik kon dus niks meer inplannen, maar als ik terug ben zullen er weer artikelen online komen!

Een gedachte over “Vakantie | Update

Geef een reactie

