Gaasbord pimpen | DIY

Ik hou ervan om bezig te zijn op mijn kamer. Op mijn kamer heb ik een lijst hangen met gaas erin. Hieraan kan ik dingen ophangen. Ik had hier al mijn polaroid foto’s op hangen, maar ik vond dit net iets te druk. Daarom had ik al langer het idee om mijn gaasbord weer eens te veranderen. Toen ik in de Intratuin liep kreeg ik opeens inspiratie en vandaag laat ik jullie zien hoe mijn lijst er nu uit ziet!

Wat ik hiervoor gebruikt heb is het volgende: kleine knijpertjes en clips van de Hema. Ook ontdekte ik een hele leuke site met allerlei mooie achtergronden en daar heb ik wat plaatjes van uitgeprint. Ik vond deze plaatjes op de volgende site: www.designlovefest.com. Ik ging voor plaatjes met roze en mint. Ik hou heel erg van deze kleuren! Ook konden een paar quotes natuurlijk niet ontbreken. Ik heb niet zo gelet op de tekst, maar ik vond het gewoon leuke plaatjes.

Als eerste kocht ik deze kleine vaasjes aan touwtjes. Ik kocht deze voor 1 euro per stuk bij de Intratuin. Ze waren er in verschillende vormen. Ik heb drie verschillende gekocht. Ook kocht ik een bosje duizendschoon en plukte ik een hortensia uit de tuin. Hiermee vulde ik de vaasjes die ik vervolgens aan het gaas heb gehangen.
Ook vond ik het leuk om toch nog wat polaroids op te hangen. Het hele bord met polaroids vond ik iets te veel, maar een paar vind ik wel erg leuk.

En natuurlijk kwamen de quotes ook op mijn bord! Ik vind de kleurtjes zo leuk staan bij elkaar. Volgende keer koop of pluk ik denk ik wat lichtere bloemen, ik denk dat dat nog mooier staat bij de kleuren van de plaatjes. Toch vind ik het zo ook leuk staan!
Ik vind dit in ieder geval beter dan het hele bord vol met polaroids. Het staat wat rustiger en ook vind ik het leuk om bloemen op mijn kamer te hebben. Zeker in deze leuke kleine vaasjes! Ook ga ik zeker nog eens vaker plaatjes van de bovengenoemde website afdrukken. Ik heb al veel achtergronden gedownload voor bijvoorbeeld mijn laptop!

Ik hoop dat jullie dit weer een leuk artikel vonden en er misschien inspiratie uit kunnen halen! Ik ben in ieder geval blij met deze ‘make-over’!

Een gedachte over “Gaasbord pimpen | DIY

Geef een reactie

