A Plumful Day | Beauty

Pas had ik een nieuwe bloesje aan en deed ik weer eens mijn favoriete Mac lipstick op, dus vond ik het weer eens tijd om een soort look of the day te maken. En dat is wat ik heb gedaan! Vandaag laat ik jullie dus mijn outfit en look van de dag zien.

Mijn haar had ik die dag los, maar wel met een vlechtje erin. Vanaf de ene kant van mijn hoofd vlocht ik een soort haarbandje naar de andere kant toe. Het uiteinde zette ik vast met schuifspeldjes. De schuifspeldjes stopten ik onder de rest van mijn haar zodat ze niet te zien waren. De rest van mijn haar hing naar voren waardoor het echt een soort haarbandje lijkt.

Ook had ik die dag mijn nieuwe bloesje aan van de H&M. Ik hou van bloesjes en zeker van dit soort bloesjes met leuke details. Dit bloesje is wit maar de mouwen hebben een schattig patroon. Ik vind het zelf altijd fijn om mijn mouwen op te stropen tot mijn elleboog, toch zie je het patroon nog erg goed! Ik denk dat dit bloesje zeker tot mijn favoriete kledingstukken behoort!

Voor de sieraden koos ik voor mijn zilveren ring van Six. Deze ring kocht ik in Den Haag en ik vind hem zo leuk! Het is een heel fijn ringetje in de vorm van een takje met blaadjes. Het enige nadeel is wel dat dit ringetje van zilver is en doordat het vrij dun is, buigt het erg snel.
Ook deed ik mijn double dots oorbellen weer eens in. Ik vind ze nog steeds erg leuk. En die dag koos ik voor mijn favoriete Mac lipstick: Plumful. Ik vind het zo’n mooie roze kleur. Ik doe deze lipstick niet heel vaak op omdat hij bij mij best donker en opvallend is maar ik hou echt van deze lipstick!

Het was dus een dag met veel favorieten. Een vrij simpele outfit maar toch vind ik het altijd leuk om bijvoorbeeld in het weekend een opvallendere lipstick op te doen en eens wat anders met mijn haar te doen. Het valt je misschien op dat er bij dit artikel niet zo veel tekst staat, maar dat komt omdat ik bij dit soort artikelen nooit zo goed weet wat ik verder nog moet schrijven. Ik hoop dat jullie het toch een leuk artikel vonden! :)

4 gedachtes over “A Plumful Day | Beauty

  1. Wauw wat zag je er leuk uit! Zo toevallig, die ring, zag ik vorige week op een marktje hier in de stad.
    Ik wilde ‘m bijna kopen, omdat ik ‘m zo leuk vond, maar hij was nog best duur.
    Ik ga zeker eens kijken bij de Six!

Geef een reactie

