Shoplog Primark Eindhoven| Lifestyle

Nu ik aan mijn nieuwe opleiding begonnen ben, heb ik bijna iedere week op vrijdag vrij. Echt super fijn, want zo heb ik net even wat meer vrije tijd. Daarom besloot ik pas samen met mijn moeder naar de Primark te gaan in Eindhoven. Ik was zelf nog nooit in Eindhoven geweest dus ik was erg benieuwd! Ik heb wat dingen gekocht die ik jullie vandaag ga laten zien.

De kwaliteit van de foto’s in dit artikel is niet zo goed, dit kwam omdat ik wat problemen had met mijn lens.

Als eerste kocht ik deze jas. Dit is een jas die voor nu perfect is. Niet te warm, maar ook niet te koud. De jas is grijs- blauwachtig met leren stukken. Ik vind het echt een fijne jas! Normaal vind ik niet zo snel een nieuwe jas, maar deze kwam ik per toeval tegen en ik ben er blij mee! Deze jas kostte 30,00 euro.

De kleur van dit bloesje komt niet zo goed over op de foto, maar dit is een bordeaux rood bloesje. Ik vind de kleur echt heel mooi en ik was blij dat ik iets in deze kleur vond. Dit bloesje was 11,00 euro.

De laatste tijd hou ik van dingen met streepjes erop. Bij de Primark vond ik dit bloesje en ik wist gelijk dat ik deze wilde! Hij zit ook heel erg lekker. Dit bloesje was 13,00 euro.

Dit keer hadden ze veel truien en vesten. Ook hadden ze veel lange sweaters en truien. Ik kocht dit jurkje, wat je ook een lange sweater zou kunnen noemen. Ik heb niet vaak jurkjes aan, maar ik vind het altijd erg leuk staan bij andere en het zit zo lekker! Daarom besloot ik dit jurkje toch te kopen.

Dit kussen had ik al op internet gezien en ik wist al dat ik deze wilde. Dit is een wit kussen met een hertje erop. Ik vind het echt een kussen dat super goed op mijn bed past! Sowieso hadden ze dit keer een heleboel leuke ‘home’  spullen. Dit kussen was 13,00 euro.

Toen ik deze sjaal zag was ik gelijk verliefd. Ik zocht al zo lang zo’n soort sjaal. Hij is lekker groot en zacht en ik hou van dit soort prints! Deze sjaal kost 10,00 euro.

Van dit rugzakje wist ik ook meteen dat ik hem mee wilde nemen. Dit is een stoffen rugzakje met leren vakken. Hij is nog vrij groot, zelfs mijn laptop past erin. Deze rugzak kost 12,00.

En als laatste kocht ik in een ander winkeltjes nog een puntenslijper in de vorm van een huisje en een etui. Heel toevallig hadden ze deze winkel ook in Noorwegen en toen kocht ik er ook wat kleine dingen.

Ik ben weer blij met mijn nieuwe kleren! Ik hoop dat jullie dit weer een leuk artikel vonden! Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto’s, maar ik beloof dat er binnenkort weer nieuwe artikelen aan komen met betere foto’s.

4 gedachtes over “Shoplog Primark Eindhoven| Lifestyle

Geef een reactie

