Daisy Dream by Marc Jacobs | Review

Parfum is iets wat ik de laatste jaren steeds vaker draag, ik heb inmiddels een paar verschillende geuren en onlangs voegde ik Daisy Dream toe aan mijn kleine collectie. Ik kocht dit parfum op de boot van Denemarken naar Noorwegen, hier heb je een tax-free winkel dus hij was iets goedkoper dan in een normale drogisterij. Ik wilde al heel lang een Marc Jacobs parfum en Daisy Dream is het geworden!

Allereerst vind ik het flacon echt prachtig. Het parfum is een hemelsblauwe kleur wat perfect past bij de rest van het flacon. Het flesje is bedekt met witte bloemetjes die het flacon een vrolijke en lieve uitstraling geven. En natuurlijk is dit ook kenmerkend voor de Daisy parfums. De gouden details maken het helemaal af!

Dit is mijn eerste Marc Jacobs geur, dus ik kan hem niet vergelijken met andere, andere daisy parfums heb ik wel eens geroken, maar dit vond ik zelf de lekkerste geur. De andere geuren vond ik erg zoet, ik hou hier persoonlijk niet zo van. Deze geur is minder zoet dan de andere, daardoor vind ik dit wel een hele lekkere geur. De Daisy geuren worden gekenmerkt als fruitig, licht en vrolijk. Daar sluit ik me helemaal bij aan! Ik ben ontzettend slecht in het herkennen van geuren in parfums dus heb ik de ingrediënten even opgezocht:

Topnoten: bramen, grapefruit, peer
Hartnoten: jasmijn, lychee, blauwe regen
Basisnoten: witte houtsoorten, muskus, kokosnootwater

Ik vind het altijd leuk om te zien wat voor geuren er allemaal in zitten. Toevallig zit er ook Jasmijn in!
Ik vat deze geur persoonlijk samen als luchtig, fris en fruitig. Ik ben een fan! De geur is niet heel erg sterk en blijft ook geen hele dag hangen, je zou hem dus wel af en toe opnieuw op moeten spuiten.

Op dit moment is dit mijn favoriete parfum, ik zou hem het liefst iedere dag op doen maar ik ben er zuinig op omdat ik hem niet te snel op wil maken. Ik hou van de frisse geur en ik vind het een prachtig flacon. Hij heeft een mooi plekje gekregen op mijn bureau!

Marc Jacobs Daisy Dream 50 ml €66,61

Een gedachte over “Daisy Dream by Marc Jacobs | Review

Geef een reactie

