Nouvelle Daily notitieboekjes | Lifestyle

Al langere tijd zag ik steeds hele leuke notitieboekjes voorbij komen op katelavie.com een blog die ik al langere tijd vol. Ik zag steeds foto’s op haar blog en Instagram van de mooiste notitieboekjes, even later opende ze haar eigen webshop met: notitieboekjes. Je begrijpt wel dat ik het niet kon laten om een paar boekjes te kopen. Ik heb twee boekjes gekocht, klik snel verder voor de foto’s!

Ik kocht voor mezelf twee notitieboekjes. Jammer genoeg zijn de boekjes niet zo goedkoop als bij de Hema, maar ze zijn wel erg mooi. Voor mijn zusje kocht ik ook twee boekjes omdat ze pas jarig is geweest. Net als ik heeft mijn zusje een notitieboekjes verslaving.
De marmer print is op dit moment echt een trend en dit boekje kon ik dus niet laten liggen. Het is een boekje met een marmerprint en op de voorkant staat in het goud de tekst ‘this and that’ gedrukt. De binnenkant bestaat uit lege bladzijdes, dus zonder lijntjes of blokjes. Vooral de tekst maakt het af! Dit boekje kan je ook bestellen bij: the paperbunny. Ik heb de boekjes besteld bij nouvelledaily.com.

Als tweede kocht ik deze planner. Dit is niet echt een notitieboekje, maar een soort agenda. Van deze planners zijn verschillende te koop. Ik kocht deze voor mezelf, met zwarte details en voor mijn zusje kocht ik een mint kleurige. De planners hebben echt een chique uitstraling, zo iets heb ik nog niet vaak gezien.
Ik weet nog niet precies wanneer ik ga beginnen in deze planner, misschien start ik wel begin 2016.

De binnenkant ziet er zo uit. Naast een kalender is er ook ruimte voor notities, verjaardagen en de dagen van de week. De binnenkant is niet zo bijzonder, maar de buitenkant vind ik erg mooi. Ik heb de planner nu nog niet in gebruik, maar hij lijkt me heel erg handig.

Ik ben erg blij met deze boekjes. Zowel het notitieboekjes als de planner vind ik allebei erg mooi. Ze zijn niet goedkoop en ik denk niet dat ik vaker zoveel voor een notitieboekjes zal betalen, maar voor een keertje kon het wel.
Ik heb de boekjes dus besteld bij nouvelledaily.com. Dit is een Engelse webshop met onder andere notitieboekje, bureauaccessoires en prints. Wanneer je iets besteld, komt je pakketje dus uit Engeland. Houdt er dus rekening mee dat de levering iets langer kan duren. Ik vond dit overigens hartstikke meevallen! Wel waren twee boekjes een beetje beschadigd bij aankomst. In eentje zat aan de rand een kleine deuk en bij een van de planners zat er een vouw in de bladzijdes. Het verpakken van de boekjes had dus iets beter gekund, zeker omdat de boekjes niet goedkoop zijn.
Ondanks dit minpuntje ben ik erg blij met de boekjes! Als je dit soort spullen leuk vind, dan zou ik zeker eens op nouvelledaily kijken!

2 gedachtes over “Nouvelle Daily notitieboekjes | Lifestyle

Geef een reactie

