Happy new hair | Haar

Wie mijn blog regelmatig bezoekt weet vast wel hoe mijn haar er ongeveer uit ziet. Mijn haar is lang en dik en eens in de zoveel tijd is het tijd om een stuk van mijn punten af te laten knippen. Ik ben wat mijn haar betreft nogal kieskeurig, want ik durf er niet zo snel een stuk af te laten knippen. Ik heb altijd lang haar gehad en het hoort echt bij mij. Toch vond ik het tijd om weer eens naar de kapper te gaan en dit keer besloot ik dat ik er eens een wat groter stuk af wilde laten knippen dan dat ik normaal altijd laat doen. Klik snel verder om te zien hoe mijn haar er nu uit ziet.

Sommige van jullie zullen misschien wel denken: ‘ik zie weinig verschil’, maar er is voor mijn doen best een stuk af! Het voelt gelijk een stuk lichter aan en het zit direct weer beter in model. Mijn haar is nu een stukje korter en de lagen zijn er ook weer mooi ingeknipt. Dit geeft mijn haar extra volume.
Ik heb mijn haar laten knippen bij So hair in Middelburg. Sinds kort ga ik naar deze kapster en ik vind dat ze erg goed kan knippen!

Mijn haar heeft van nature veel slag en zeker als het weer wat korter is. Met een föhn heeft de kapster nog meer slag/krullen in mijn haar geföhnd. Ik moest nadat ik klaar was nog wel eventjes fietsen en door de wind is het al iets uitgezakt, maar zoals het op de foto’s zit bleef het de rest van de dag ook zitten. Ik ben benieuwd hoeveel slag er nu in mijn haar zit als ik het gewassen heb en het laat opdrogen.

Ik ben in ieder geval erg blij met mijn haar! Het zit weer beter in model en het is weer een stuk korter. Ik kan nog wel vlechten maken, dus dat ga ik binnenkort weer eens proberen! Ik hou jullie op de hoogte!

 

 

Een gedachte over “Happy new hair | Haar

Geef een reactie

