Hema Soft Matt Lipbalm 05 | Review

Al langere tijd las ik veel over de Soft Matt lipbalm van de Hema. Ik kocht er al langere tijd geleden een maar toen bleek ik per ongeluk de verkeerde gekocht te hebben. Ik had namelijk een gewone lipbalm gekocht, niet de matte. Nu heb ik toch nog een matte gekocht. Ik was er erg benieuwd naar dus heb ik hem voor jullie gereviewd!

In totaal zijn er 8 kleuren, jammer genoeg hadden ze bij de Hema bij mij in de buurt alleen deze en nog een andere kleur. Ik vond deze kleur het mooiste, dit is nummer 4. Het is een fel roze kleur, maar wel wat donkerder. Het is geen barbie roze kleur.

De verpakking vind ik erg mooi! Het is een simpele verpakking, maar wel stylisch. De dop en het draai gedeelte aan de onderkant geven aan welke kleur de lipbalm is. De rest van de verpakking is zwart met witte letters. Ook is de verpakking net als de lipbalm zelf mat.
De lipbalm kost maar €3,50, een prima prijs dus! Door de lage prijs was ik ook erg benieuwd naar de kwaliteit.

De lipbalm is, ondanks dat het een matte lipbalm is, erg creamy. Hierdoor voelt de lipbalm erg fijn aan. Normaal kan een matte lipstick wat droog aanvoelen en velletjes extra benadrukken, maar dat had ik met deze lipbalm niet!
De lipbalms zijn ook erg mooi mat! Dat is natuurlijk de bedoeling, maar het is altijd maar even afwachten of ze ook echt mat zijn. Ook droogt deze lipbalm je lippen niet uit, erg fijn! Hij blijft ook gemakkelijk een paar uur goed zitten. Voor zo’n lage prijs, zou je dat niet zo snel verwachten!
De kleur is erg fel, voor mij misschien net iets te fel. De kleur vond ik persoonlijk niet zo mooi staan bij mij, erg jammer want ik vind de kleur op mijn hand wel mooi overkomen. Ondanks dat ik de kleur bij mij minder mooi vind staan ben ik erg tevreden over deze lipbalm.

Ben je nog op zoek naar een mooie en goedkope lipbalm? Neem dan zeker eens een kijkje bij de Hema! Ik vind het jammer dat ze op het moment dat ik deze lipbalm kocht niet meer zoveel kleuren hadden, misschien probeer ik in de toekomst nog een andere kleur!

2 gedachtes over “Hema Soft Matt Lipbalm 05 | Review

Geef een reactie

