Merry Christmas! | Lifestyle

Allereerst wens ik iedereen een hele fijne kerst! Afgelopen week was het wat stiller op mijn blog, maar ook ik heb vakantie en daarom besloot ik even een weekje niks online te zetten. In dit artikel wil ik jullie natuurlijk een fijne kerst wensen, maar ik laat jullie ook zien hoe mijn kamer er uit ziet tijdens de december maand. Ik hou namelijk van lichtjes en kaarsjes en daarom heb ik mijn kamer ook in een kerstsfeer ingericht!

Ik heb de meeste spulletjes bij de Action en de Xenos gehaald. Daarnaast had ik ook nog wat spulletjes van vorig jaar. Ik vond dat ze dit jaar erg leuke spulletjes hadden bij de Xenos, ook dingen die je later nog in je kamer kan laten staan.
Ik denk dat ik deze dingetjes na de kerst ook nog even laat staan, ik vind het zo gezellig! Ik heb natuurlijk ook mijn kerststolp op mijn kamer staan. Daarnaast heb ik ook nog een kerstkrans met een houten rendiertje eraan op gehangen. Hier heb ik lampjes omheen gedaan en sneeuw in gespoten.

Het enige wat ontbreekt is de sneeuw en het koude weer. Ik vind het zo jammer dat het zo warm is. Ik hou echt van de winter en nu ontbreekt het winterse weer! Misschien komt het nog, maar dat denk ik niet. Maar we zullen zien. Ik hoop in ieder geval dat iedereen toch een fijne kerst heeft!

Geef een reactie

