Mac – D for Danger | Review

Al een tijdje stond Mac D for Danger op mijn verlanglijstje. Ik hou van Mac lipsticks en ik had nog geen echt donkere kleur. D for Danger leek me erg mooi en alhoewel ik hem niet in het echt heb geprobeerd durfde ik deze kleur, na wat reviews en foto’s, toch op mijn lijstje te zetten. Met kerst kreeg ik de lipstick en natuurlijk heb ik hem gelijk getest.

De kleur vind ik persoonlijk echt de perfecte kleur voor kerst. Het is een rode kleur, maar er zit ook een donker roze ondertoon in. Dit vond ik zo mooi aan deze lipstick. Een rode lipstick staat mij denk ik minder goed omdat een rode lipstick vaak een warme ondertoon heeft, deze lipstick heeft door de roze ondertoon een koele ondertoon en daardoor past deze beter bij mij.
De lipstick is mat. Hier hou ik echt van! Ik heb al een matte lipstick van Mac, Pink Plaid. Pink plaid trekt bij mij na een tijdje een beetje in de lijntjes, maar dat heb ik bij D for Danger niet. Ook voelt D for Danger wat romiger aan dan Pink plaid, ondanks dat het allebei matte lipsticks zijn.

Bij mij blijven alle Mac lipstick altijd erg goed zitten. Ook bij deze was dat zo! Ik heb deze lipstick tijdens eerste kerstdag opgehad, gedurende de dag en tijdens het gourmetten bleef de lipstick goed zitten. Ik heb hem af en toe wel een beetje bij moeten werken, maar de basis blijft er goed opzitten, zelfs na het gourmetten. Dat vind ik altijd erg fijn aan een lipstick!
De lipstick brengt iets lastiger aan omdat het een donkere en opvallende kleur is. Hierdoor moet je de lipstick echt heel precies aanbrengen. Nadat de lipstick goed is aangebracht blijft hij goed zitten en ook is hij mooi mat.

Ik ben erg blij dat ik deze lipstick aan mijn Mac collectie toe kan voegen! Het is een mooie donkere kleur, zo’n kleur had ik nog niet echt. Ik ben ook erg blij dat de kleur een koele ondertoon heeft en daardoor goed bij mij past! Dit was echt de perfecte kleur om tijdens kerst te dragen, maar ik ga deze lipstick zeker vaker dragen!

4 gedachtes over “Mac – D for Danger | Review

Geef een reactie

