Instagram, Youtube en Q&A? | My life; what’s happening #11

Hoi allemaal! Vandaag weer even een kort berichtje van mij. Normaal vertel ik in de My life; what’s happening altijd wat er op dat moment in mijn leven gebeurd, maar vandaag wil ik jullie tegelijkertijd ook even wat kleine updates geven.

Als eerste wil ik jullie namelijk laten weten dat ik mee doe aan een heel leuk project samen met drie andere meiden. In mijn vorige persoonlijke artikel had ik het hier al eventjes kort over, maar nu kan ik jullie vertellen waar het over gaat! Naast mijn blog, ben ik nu ook een van de booktubers van het Youtube kanaal Oh my book. Dit Youtube kanaal hoort bij de blog http://ohmybook.nl. Zoals de naam al doet vermoeden, een blog en nu dus ook een Youtube kanaal over boeken. Iedere woensdag om 16:00 zal er een nieuwe video online komen. Morgen ben ik aan de beurt en komt mijn eerste filmpje online! Om jullie een klein idee te geven van het kanaal hieronder de intro video:

Ik vind het in ieder geval super leuk dat ik nu naast het bloggen ook wat anders erbij kan doen!

Daarnaast wilde ik jullie ook vertellen dat mijn blog een eigen Instagram account heeft namelijk: jasmijnbeauty.nl. Hierop kan je me volgen, ik plaats hier bijvoorbeeld een foto wanneer er een nieuw artikel online komt of als ik leuke foto’s heb gemaakt! Wil je mij blijven volgen en een kijkje in mijn leven krijgen? Volg me dan op Instagram!

Als laatste wilde ik jullie nog wat vragen over de inhoud van mijn site. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer comments krijg op mijn artikelen, daar ben ik echt heel erg blij mee want ik vind alle reacties heel leuk om te lezen! Daarom ben ik benieuwd naar jullie mening! Ik vraag me namelijk af wat voor artikelen jullie leuk zouden vinden om nog meer op mijn blog te lezen? Ik heb zelf het idee dat DIY’s altijd erg leuk worden gevonden, maar laat vooral weten in de comments wat jullie leuk zouden vinden om te lezen! Denk hierbij bijvoorbeeld aan meer persoonlijke artikelen met foto’s, meer artikelen over haar bijvoorbeeld vlechten en tutorials of zouden jullie juist weer meer filmpjes leuk vinden? Zelf vind ik Q&A’s ook altijd leuk om te lezen, maar dan is het natuurlijk wel het leukste als jullie de vragen stellen.
Zou je graag een Q&A willen, laat dit dan ook weten dan kan ik kijken of er genoeg vragen binnenkomen voor een artikel.

Dit was even een kort artikeltje tussendoor met wat mededelingen! Ik hoop in de comments jullie meningen te horen! :D

Een gedachte over “Instagram, Youtube en Q&A? | My life; what’s happening #11

Geef een reactie

