Stijltang krullen | Haar

Ik heb van mezelf geen stijl haar, er zit een soort van slag in. Toen mijn haar nog langer was zakte krullen er altijd binnen no-time uit. Nu is het iets korter en dus besloot ik eens stijltang krullen te maken. Je kent ze vast wel, ik zou ze omschrijven als de perfecte krullen. Als het lukt in ieder geval. Ik had al eens eerder stijltang krullen gemaakt, bij mijn zusje. Nu wilde ik het toch eens bij mezelf proberen! Klik snel verder om te zien of het gelukt is.

Ik heb een Chi stijltang gebruikt. Dit is een hele goede stijltang die ik een paar jaar geleden aan mijn zusje gaf, voor haar verjaardag. Ook gebruikte ik nog een hitte beschermende spray en haarlak. Ik denk dat ik volgende week weer eens een video op neem om te laten zien hoe ik dit gedaan heb. Ik had zelf namelijk niet verwacht dat het in een keer zou lukken. De foto hierboven zijn de krullen zonder dat ik er met mijn handen door heen ben gegaan. Ik vind het zelf mooier als alles wat losser zit en ik er door heen ben gegaan met mijn hand.

Op deze foto ben ik er met mijn handen een beetje door gegaan en heb ik alles wat losser gemaakt. Hierdoor is het gelijk volumineuzer en het zit een stuk mooier dan de strakke krullen. Ik was zelf verbaasd dat het gelijk de eerste keer al lukte, dat had ik niet verwacht.
Ik ben er in totaal wel eventjes mee bezig geweest. Ik pakte steeds kleine plukjes die ik krulde, omdat ik veel haar heb was ik dus ongeveer een uur bezig. In het filmpje dat ik binnenkort ga opnemen zal ik jullie laten zien hoe ik het gedaan heb.

Ik hoopte dat de krullen een tijdje zouden blijven zitten, maar ik was wel een beetje bang dat dit niet het geval zou zijn. De krullen zakte al vrij snel een beetje uit, dat vond ik niet zo erg. ’s Middags ben ik naar de stad geweest en jammer genoeg overleefde de krullen de wind en regen niet. Ondanks dat mijn haar nu korter is dan eerst, blijven krullen nog steeds niet heel lang zitten.

Ondanks dat het best veel tijd kost vind ik het erg mooi en zo zou ik mijn haar altijd wel willen. Het voelt luchtig en het pluist niet door de stijltang. Toch kost het even tijd en ik wil dit niet te vaak doen omdat een stijltang natuurlijk niet zo goed is voor mijn haar. Ik denk dat ik dit volgende week met mijn verjaardag wel in mijn haar doe!

4 gedachtes over “Stijltang krullen | Haar

Geef een reactie

