Lush Rosie gift set | Beauty

Vorige week vrijdag was ik jarig, ik ben 19 jaar geworden! Ik ben bijna nooit ziek, maar jammer genoeg kreeg ik vrijdag avond de griep. Ik vond het heel erg jammer dat dit net op mijn verjaardag was. Maar goed, desondanks heb ik toch een leuke verjaardag gehad en ik heb leuke cadeautjes gekregen. Een van die cadeautjes was een gift set van Lush, vandaag laat ik jullie zien wat er in zit!

Ik kreeg de set Rosie. De set zat in heel erg mooi papier ingepakt, dit heb ik daarom ook zeker bewaard! In het pakket zitten allerlei verschillende producten, vijf in totaal. Allemaal in het rozen thema. De geur is erg lekker en kenmerkend voor Lush!

In de giftset zitten de volgende producten:
– Rose Jam Shower gel
– Ro’s Argan body conditioner
– Tisty Tosty bath bomb
– Amandopondo bubble bar
– Jason and the argan oil shampoo bar

Allereerst zaten er een paar producten in waar ik gelijk al erg benieuwd naar was! Mijn moeder heeft express geprobeerd om een set uit te zoeken die zo min mogelijk bad producten bevatte omdat ik bijna nooit in bad ga. Ook de badbommen die ik afgelopen zomer kocht heb ik nog niet gebruikt. In deze set zitten zowel badproducten als douche producten.

Zelf was ik heel benieuwd naar de Shampoo bar. Ik kende dit concept van Lush al, maar ik had het nog nooit geprobeerd! Inmiddels heb ik dit product al geprobeerd en naast dat het heel erg lekker ruikt, vond ik het heel erg leuk om dit uit te proberen! Wanneer je het over je haar haalt komt er echt shampoo in je haar, super leuk! Ook zit er argan olie in, een product dat ik erg fijn vind.

Ook zit er een shower gel in, genaamd Rose Jam. Ook dit product ruikt weer heel erg lekker. Ik heb dit product nog niet gebruikt. De geur van de shower gel is hetzelfde als Ro’s argan body conditioner en ook hierin zit argan olie.
Ro’s argan body conditioner heb ik ook al gebruikt. Hierin zit dus ook weer argan olie, zoals de naam al verklapt. Dit is een conditioner voor je huid. Je gebruikt het op dezelfde manier als een conditioner voor je haar, je masseert het in op een natte huid en vervolgens spoel je het af. Mijn huid rook heel erg lekker en werd door dit product ontzettend zacht!

Dit is misschien wel een van de mooiste producten in de set. Het lijkt net een macaron! Dit product heet Amandopondo bubble bar. Dit is dus een product waarmee je veel bubbels krijgt in je bad. De bubble bar is fel roze met glitters, heel erg mooi!

Als laatste kan een bad bom natuurlijk niet ontbreken. Dit hartje met rozen is een bad bom. De naam van deze bad bom is Tisty Tosty bath bomb. Wat ik zo leuk vind aan de producten van Lush is dat ze niet alleen lekker ruiken, maar er ook erg mooi uit zien. Ik ben heel erg benieuwd wat deze bad bom in bad doet!

Ik ben erg blij met deze mooie set! Ik kan niet wachten om alle producten uit te proberen. De komende weken zal ik in ieder geval naar roosjes ruiken en een super zachte huid hebben!

5 gedachtes over “Lush Rosie gift set | Beauty

Geef een reactie

