Stripes & Mint | LOTD

Ik ben geen fashionblogger, maar ik vind het wel leuk om af en toe een gedeelte van mijn outfit te laten zien. Vandaag daarom weer een look of the day. Ik kocht in de sale namelijk een blazer/jasje wat heel erg afgeprijsd was. En het jasje is ook nog eens in een van mijn favoriete kleuren! Klik verder om de rest van de foto’s te zien!

Dit is het jasje wat ik nieuw heb. Ik vind de Superstar een erg leuke winkel, maar jammer genoeg gaat deze winkel bij mij in de stad binnenkort sluiten. Daarom zijn ze alles enorm aan het afprijzen. Ik had dit jasje namelijk al een keer eerder gezien, maar toen was het €80,-. Dat vond ik toch net iets te duur. Pas ging ik even naar de Superstar om nog wat afgeprijsde broeken te kopen en toen zag ik dit jasje weer hangen, voor maar €25,-. Een stuk goedkoper dus!
Ik had dit jasje al een keer gepast en de ene maat was net iets te groot, maar de kleinere maat was net iets te klein. Ik besloot daarom om de iets grotere maat te kopen. De mouwen zitten vrij ruim, maar ik kan ze oprollen en de grotere zat toch net iets lekkerder dan de kleinere.

Ik combineerde het jasje met een zwart wit gestreept bloesje van de H&M. Het bloesje heb ik in mijn broek gestoken aan de voorkant. Ik vond de kleuren leuk bij elkaar staan! Qua sieraden heb ik het eigenlijk vrij rustig gehouden. Ik had kleine oorbelletjes in en een ring met een Zeeuwse knoop. En dat was eigenlijk alweer mijn LOTD!

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden, tot de volgende keer!

2 gedachtes over “Stripes & Mint | LOTD

Geef een reactie

