Wishlist | Lifestyle

Afbeelding afkomstig van: Beadle

De afgelopen tijd heb ik aardig wat dingen van mijn wishlist af kunnen strepen. Ik heb bijvoorbeeld eindelijk een bureau lamp gekocht, ik heb eindelijk een plankje boven mijn bureau hangen en daarnaast ben ik ook nog naar Den Haag en Amsterdam geweest. Ook in deze steden kocht ik aardig wat leuke dingen. Toch heb ik op het moment nog een paar dingen op mijn wishlist staan die ik heel graag wil. Vandaag laat ik jullie zien wat allemaal.

Portemonnee
Ik wil heel graag een nieuwe portemonnee. Ik heb nu een portemonnee die ik nog steeds leuk vind, maar deze portemonnee sluit niet goed. Niet zo handig natuurlijk, want ik heb aardig wat pasjes in mijn portemonnee die ik niet kwijt wil raken. Daarom is het tijd voor een nieuwe portemonnee en ik heb er al een op het oog. Ik zag namelijk deze zwarte portemonnee bij Beadle. Een winkel in Middelburg met daarbij een webshop. Op deze portemonnee staat een Zeeuwse knoop, dus als Zeeuw zal ik dan maar zeggen: Mok ok èn.

Afbeelding van: iamfy.co


Horloge
Ik wil zo graag een nieuw horloge. Ik wilde eerst een Daniel Wellington horloge, maar ik denk dat mijn portemonnee daar niet zo blij mee is. Toen kwam ik bij het merk Oozoo en daarna kwam ik de horloges van Cluse tegen. Ik vind zowel de zilveren en de rosé gouden erg mooi en het petrol bandje. Nog even sparen dus!

Afbeelding van: wikipedia

Lens 17-55 mm
Een nieuwe lens wil ik zo graag. Ik merk echt het verschil tussen mijn kitlens (18-55mm) en mijn andere lenzen. De andere lenzen zijn zoveel beter en maken echt prachtige foto’s. Dus wil ik heel graag de 17-55 mm lens. Deze lens lijkt me ideaal omdat je er ver weg en redelijk dichtbij foto’s mee kan maken. Maar aan deze lens hangt ook een prijskaartje en dit is een iets duurdere lens dan mijn plastic fantastic 50 mm lens.

Camera
Iets waar ik op dit moment ook voor aan het sparen ben is een nieuwe camera. Ik wil namelijk erg graag een nieuwe Canon spiegelreflex. Ik heb mijn huidige camera nu ongeveer drie jaar en hij is inmiddels wel aan vervanging toe. Ook ben ik me sinds mijn spiegelreflex echt gaan verdiepen in fotografie en verschillende technieken. Ik zit te denken aan de Canon 60D. Maar goed, dit is samen met de lens wel een hele dure aankoop dus daar moet ik echt nog even voor sparen.

Daarnaast wil ik ook nog de perfecte bomberjack, nieuwe sneakers en een boekje voor mijn Polaroid foto’s. Zoals je ziet heb ik nog veel op mijn wishlist staan. Ik denk dat de portemonnee als eerste kan worden afgestreept, ik heb van Beadle nog een volle klantenkaart dus dan krijg ik €7,50 korting. Ik ga maandag denk ik eens kijken. Ook heb ik nieuwe sneakers en een bomberjack besteld, dus ik ben benieuwd!

Geef een reactie

